Subject: küsimus seoses kohtuarstliku ekspertiisiga
From: "Kristiina Lee" <[email-masked]>
To: "EKEI Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 14 Aug 2024 12:08:47 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tervist!

Pöördun Teie poole seonduvalt küsimusega õigusakti Tervisekahjustuse
kohtuarstliku tuvastamise kord (vastu võetud Vabariigi Valitsuse
13.08.2002 määrusega nr 266) tõlgendamisega, arvestades, et EKEI tegeleb
kohtuarstlike ekspertiisidega.

Nimelt sätestab viidatud määruse § 5 lg 1 p 6, et ekspertiisiakti lõpposas
annab ekspert eksperdiarvamuse, milles märgitakse muuhulgas
tervisekahjustuse kestus ning lõike 2 p-de 1 kuni 3 kohaselt ekspert
kirjeldab tervisekahjustuse kestust, arvestades tervisekahjustusest
paranemise keskmist aega, järgmiselt: tervisekahjustus, mis kestab kuni
neli nädalat; tervisekahjustus, mis kestab rohkem kui neli nädalat ja
vähem kui neli kuud; tervisekahjustus, mis kestab vähemalt neli kuud.

Minu küsimus johtubki selles, et mida on mõeldud tervisekahjustusest
paranemise all – kas see hõlmab ka näiteks taastusravi ja mille järgi
arvestatakse tervisekahjustusest paranemise aega erinevate
tervisekahjustuste puhul?

Austusega

Kristiina Lee

Vandeadvokaat/Attorney at Law

Advokaadibüroo Küllike Namm/Law Office Küllike Namm

Lai 14, 10133 Tallinn

telefon/phone +372 655 6571

 <http://www.namm.ee/> www.namm.ee

Käesolev elektronkiri on konfidentsiaalne, selle avalikustamine ega
levitamine saatja nõusolekuta ei ole lubatud. /
This message is confidential, the disclosure and/or distribution of this
letter without the permission of the sender is forbidden.